onsdag 15 december 2010

att få tummen ur.

..egentligen finns det ju en hemsida vid namn noonproductions.se som allt detta ska äga rum på men eftersom just denna noon inte är helt lysande på att få saker gjort utan snarare fullkomligt fantastisk på att skjuta upp saker finns hemsidan sen mars i år endast med texten "noonproductions.se kommer snart, hold on!" och kommer förmodligen fortsätta vara så till jag och dreamweawer orkar samarbeta igen. 
Nu sisådär 9 månader efter registrering av domänen är det dags för julmarknad och jag kände att om det någon gång ska finnas en poäng med noonproductions.se så är det nu, fast i form av blogg. Tills vidare i alla fall. Hoppas jag.

Jag ska också passa på att nämna att designen till denna blogg är skapad av min vän tove aka tovelisa.


1 kommentar: