torsdag 16 december 2010

det tar sig

 Jag har så fantastiskt mycket tråd och jag försöker varje gång jag byter färg minnas var den här kassen med all tråd kommer ifrån men jag minns inte.. Jag minns bara att jag fått den från någon. Tack du!
 En hel del korthållare har nu sytts, närmare bestämt 42 st små korthållare finns nu att köpa. Eller i alla fall att sälja.
nu tar det faktiskt sig och snart är jag klar med producerandet av julmarknadsprylar och kan börja med andra ting som att kanske packa ner mina kläder inför jullovet och möjligen städa en skvätt. Men innan packning ska jag göra klart dessa stickade armband också. Så komijen nu, lite till!

1 kommentar:

  1. Känner mig så taskig som inte hjälpt dig men jag är helt slut efter jobb.
    Men jag ska hjälpa dig snickra ihop något fint, jag lovar.
    Puss. <3

    SvaraRadera